Martin Verfasst am: 18.12.2015, 09:30 |
A6YzfYf4 Hei Gry :)c5, beklager at det er en stund siden jeg var innom bgdlgenoin ღ har ve6rt skikkelig de5rlig bloggvenn den siste tiden Men, er ne5 tilbake for fullt he5per jeg ;) Stilig den beach bagen din ღ og ja, merker at det begynner e5 ge5 mot hf8st,se5 mye mf8rkere ute allerede! Flotte sommerbilder du viser fra Sverige og se5e5e5e5e5 koseligebilder av ditt sommerkjf8kken ღ veldig inspirerende e5 se Tusen takk for tips ang nettbutikken Brandos.no var innom bloggen din i ferien e5 tittet og gikk inn pe5 dennesiden (glemte helt e5 skrive noen ord til deg) da jeg ble helt oppslukt i alle de flotte skoene det ble mange pe5 f8nskelisten,hihi Trist at det skal ta se5 lang tid for dere ang huset, kan ikke ve6relett he5per det ordner seg, og snart er vel alle tilbake pe5 jobb igjen se5 da fe5r vi he5pe det blir fortgang i sakene :) Uansett, se5 erdet koselig e5 titte innom deg og bloggen din, alltid inspirerendemye flott e5 se, be5de hus, hage, deg og alle dine flotte innlegg ღ Gleder meg hver gang jeg ser et nytt innlegg fra deg uansett hvadet er :) d8nsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette |
Antwort |